چهارشنبه 26 آذر 1404

تقدير از مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی

گروه اخبار گیلان

  • 1398/07/17 - 13:47
  • - تعداد بازدید: 162
  • - تعداد بازدیدکننده: 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zkj8

تقدير از مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی

در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی، از مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تقدیر شد.

تقدير از مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی

در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی، از مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی که با حضور استادان، کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در هتل المپیک تهران برگزار شد، از اميد ساعي مشاور مديرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اهداء لوح تقدیر و هديه تجلیل شد.

در اين لوح تقدير كه به امضاي پروفسور يحيي كمالي‌پور رئيس شوراي مشورتي و سيد غلامرضا كاظمي دينان رئيس شوراي سياستگذاري هفتمین کنفرانس حرفه‌ای ‌گرایی در روابط عمومی رسيده، آمده است: در دنیای امروز که بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در جوامع بر پایه فضای مجازی و اینترنت برنامه‌ریزی و پایه‌گذاری می‌شود، ایجاد و اجرای صحیح یک برنامه بازاریابی دیجیتال مؤثر درخصوص عرضه کالا یا خدمات برای هر سازمانی به امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است.

در ادامه اين لوح تقدير تصريح شده است: این لوح به پاس تلاش‌های ارزنده جنابعالی در توسعه دانش و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی به شما تقدیم می‌شود. امید است در پرتو الطاف بی‌کران خداوند منان همواره موفق و مؤید باشید.

در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، موضوع "بازاریابی دیجیتال" به‌عنوان محور اصلی و موضوعاتي چون "اشتباهات رایج روابط عمومی‌ها در بازاریابی دیجیتال"، "برند سازی فردي در بازاریابی دیجیتال"، "الزامات بازاریابی دیجیتال موفق"، "تجربه‌هاي موفق روابط عمومي‌ها در بازاریابی دیجیتال" و "شخصيت برند در بازاریابی دیجیتال" به‌عنوان ساير محورهاي اين كنفرانس مورد توجه قرار گرفت.

همچنين در اين كنفرانس، پنل تخصصي با موضوع "استراتژي ايجاد و هدايت موج خبري" با حضور چهار تن از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومي به‌صورت مورد كاوي برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,گیلان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 7886
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب