مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت :
روابط عمومی کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی می باشد
ارائه اخبار صحیح به منزله نشان دادن نقایص ، رفع معضل ها و ایجاد فرصتها و پیشنهادات می باشد .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت :
روابط عمومی کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی می باشد
ارائه اخبار صحیح به منزله نشان دادن نقایص ، رفع معضل ها و ایجاد فرصتها و پیشنهادات می باشد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، احمد علی شهیدی در خصوص اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی گفت : روابط عمومی مشاور و امین مدیر و کلیه کارکنان یک دستگاه می باشد .
وی افزود : روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند و کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی می باشد .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه بیان داشت : ارائه اخبار صحیح با توجه به واقعیات حال حاضر جامعه باعث تغییر نگرش مردمی می شود و ارائه اخبار غلط باعث عکس العمل معکوس از سوی مردم خواهد بود . ارزش اثر پذیری یک خبر زمانی می باشد که برای مردم قابل لمس باشد و آن را بپذیرند .
شهیدی در همین راستا افزود : کار و خدمت ما برای رضای خدا و رفع دغدغه های صنعتگران می باشد و انعکاس اخبار براساس واقعیتها و به دور از آمار سازی باعث مشخص شدن نقایص ، رفع معضل ها و ایجاد فرصتها و پیشنهادات می شود ، در واقع پلی بین صنعتگران و سازمان و بالعکس .
وی در پایان بیان داشت : جلوگیری از بازخورد منفی و انتقال اخبار واقعی از جمله وظایف روابط عمومی ها می باشد . یک روابط عمومی خوب ،از بروز بازخوردها به جامعه جلوگیری کرده و با مشخص کردن مشکلات و انتقال آن به سازمان خود در صدد رفع آنها و در نهایت ارائه اخبار صحیح و کامل و امید بخش به جامعه خواهد بود .